Łączony finał 13 i 14 edycji ZTGK
Ponieważ rok 2020 zaskoczył na pandemią, byliśmy zmuszeni przełożyć edycję 13 na rok następny (2021) i połączyć ją z 14 konkursem ZTGK. Dla bezpieczeństwa konkurs odbył się w wersji hybrydowej - część zespołów była obecna na miejscu, część prezentowała się online. Pomimo dość nowatorskiej formuły, organizacja konkursu się udałą. Byliśmy również pozytywnie zaskoczeni ilością zgłoszeń. Wyniki wielkiego finału:
Ścieżka GGC
W kategori Asset Design 2021 - Niciowiec nagrodę otrzymał Adrian Głodkowski.
W kategorii Environment Design 2021 - Hala Maszyn, nagrodę otrzymała Martyna Miłowska.
W kategorii Character Design 2021 – Główny Mechanik nagrodę otrzymała Paulina Kamińska
W ścieżkach Gamedev 12 i 13 edycji nagrody otrzymali:
Virtual Environment 2020/2021 zespół Torment NG++ za grę Fairy Garden.
Mobile 2020 (edycja 12) zespół Angry Noises Studio za grę Train Connector
Mobile 2021 (edycja 13) zespół SteelFox za grę Tilt
Design 2020 (edycja 12) zespół Drunken Dwarves za grę Dwarven Duty
Design 2021 (edycja 13) zespół DVD Unicorns za grę Evergreen - A Tale of the Wartorn Lands
Development 2020 (edycja 12) zespół High Five Team za grę Unholy Survivor: Reckoning
Development 2021 zespół Game Creation Club za grę Misha
Dziękujemy wszystkim uczestnikom, sponsorom, jurorom , wolontariuszom. Jesteście nieodłączną częścią ZTGK.
Nasi sponsorzy wręczyli również nagrody specjalne:
CD Projekt Red nagrodził Game Creation Club z grą Misha za estetykę oraz dopracowanie poszczególnych komponentów gry jak animacja, dźwięk czy zaproponowane mechaniki, w tym taniec zwierząt jako część interfejsu gry.
Drugim nagrodzonym przez CD Projekt Red zespołem był zespół Screensaver Games z grą Current. Twórcy przykuli uwagę firmy fizyką gry, sposobem sterowania oraz całościowym podejściem do tworzenia gier komputerowych.
Partner technologiczny 11bit studios nagrodziło Adriana Głodkowskiego za Pracę A01 Niciak w kategorii Asset Design w ramach GGC za ducha concept artu i przedstawiony czytelnie pomysł.
Za podejście do tworzenia własnego silnika do gier firma nagrodziła zespół VGA, twórców gry WARdrobe.11Bi t studios nagrodziło także zespół Gryffindor za grę Protect the Bees doceniając dobry gameplay, estetyczną oprawę wizualną oraz dodatkowe wartości i przesłanie jakie przyświecały jej twórcom. Nagroda specjalna trafiła także do zespołu Drunken Dwarves za grę Dwarven Duty, za zaangażowanie i wysoką jakość gry, oraz serce włożone w projekt. Specjalne wyróżnienie otrzymał zespół Late Bloomers, którego gra Blade Spinners na najdłużej zaangażowała jurorów i gdyby nie ich obowiązki graliby przez całe wydarzenie.
Partner technologiczny HTC VIVE nagrodził zespół Green Team za projekt VR Pottery, dostrzegając nie tylko jakość wykonania, pomysłowość i kompletność całego projektu ale także możliwość wykorzystania tak opracowanego rozwiązania w innych obszarach niż gry w środowisku VR.
Firma SUPERHOT nagrodziła zespół Angry Noises Studio za grę mobilną Train Connector w autorskiej kategorii Fajne oraz wywołując poruszenie i zaskoczenie wymyśloną nieoczekiwanie kategorią Cichy Bohater zespół organizatorów ZTGK.
Firma Render Cube nagrodziła zespół Torment NG++ za całokształt i wszystkie ich projekty zgłoszone w dwóch edycjach konkursu ZTGK.
Wspomnienie z finału można obejrzeć na YT