• ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018

Edycja 2014

Projekt, fabuła, a także oprogramowanie oraz produkcja jest autorskim dziełem studentów. To, kto wykonał najlepszy projekt ocenili specjaliści z firm produkujących gry.

We wtorek 1 lipca 2014 roku,  w Instytucie Informatyki Politechniki Łódzkiej odbył się szósty finał konkursu Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych. W tym roku w konkursie wystartowało 11 zespołów sześcio lub siedmio osobowych. Na wykonanie gier studenci mieli 15 tygodni. W tym  czasie powstały projekty, fabuła, szkice, modele 3D, tekstury, animacje, interfejs użytkownika, silnik gry oraz gameplay

W bieżącej edycji konkursu, jury tworzyło 13 firm: Ars Thanea Games, CD Projekt RED, Goddylabs, Incuvo, one2tribe, Plastic, Techland, Teyon Software & Entertainment, UNIT9, Vescom, Vivid Games, Wastelands Interactive, 11bit studios oraz pracownicy Instytutu Informatyki PŁ, Uniwersytetu Łódzkiegoi Akademii Sztuk Pięknych. Przyznano jedną nagrodę główną i cztery wyróżnienia.

Pierwsze miejsce zajęła gra "Mimus Dei" wykonana przez zespół Tall Whale w składzie: Rząsa Witold, Ciążyński Paweł, Janeczek Mateusz, Jędrzejczak Dariusz, Kubiak Krzysztof, Majewski Wojciech, Rriska Panajoti. "Mimus Dei" to Przygodowa gra akcji z elementami platformówki, w której gracz wciela się w Lalkarza kierującego bohaterem-marionetką, o imieniu Nin, walczącym ze złym Demonem. Walka toczy się w świecie starożytnego sumeryjskiego mitu o zejściu Inanny do świata podziemi. Stawką pojedynku jest dusza porwanej córki Lalkarza, która zostanie uwolniona tylko, kiedy Lalkarz uratuje z pomocą Nina boginię Inanę, do czego nie chce dopuścić Demon, który włada głównym czarnym charakterem -- królową świata podziemi, Ereszkigal.  


Tall Whale - Mimus Dei

Wyróżnienie za wartość merytoryczną otrzymał zespół DonKeys, za grę ?Spectrum? wykonaną przez zespół w składzie: Bielak Adrianna, Głąbicki Mateusz, Jach Sonia, Kosiński Michał, Otto Ewelina, Owczarczyk Michał. ?Spectrum? to przygodowo-logiczna gra FPP, która przenosi gracza w czasy polskiej, fabrykanckiej Łodzi z roku 1900, gdzie kierując zamkniętym w starym aparacie i zagubionym w nieznanej dotąd rzeczywistości bohaterem, odkrywa intrygi  i rozwiązuje zagadki, przybliżając go tym samym do powrotu do swoich czasów.


DonKeys - Spectrum

Wyróżnienie za mechanikę i klimat gry otrzymała Grupa BN (Bez Nazwy) za grę ?STORM?. Grupę tworzyli: Barczyński Łukasz, Bruchajzer Ewa, Królak Mateusz, Pawlak Damian, Rogala Piotr, Wyroda Tomasz, Zdunek Damian. Jest to gra zręcznościowo - przygodowa, opowiadająca o losach porwanego chłopca poddanego serii dziwacznych eksperymentów. Zyskuje on możliwość kontrolowania zjawisk pogodowych (podobnie jak jedna z bohaterek X-Man), dzięki czemu pokonuje on długą drogę do domu, ścigany przez złowrogie roboty. Gracz pomaga chłopcu dotrzeć do domu, korzystając z jego niesamowitych zdolności.

 
Grupa BN - STORM

Kolejne wyróżnienie za oryginalność świata i rozwiązań przyjętych w grze otrzymała grupa The Buggers za grę ?Ants in pants? w składzie: Daszuta Marcin, Jóźwiak Damian, Kłysiński Mariusz, Płuska Miłosz, Rynkiewicz Filip, Rzepecki Piotr, Świerczyński Radosław. ?Ants in pants? jest grą typu RTS (real time strategy),  której gracz wciela się w głównodowodzącego rojem mrówek, który musi bezpiecznie przeprowadzić swoich podwładnych przez las, w celu zabezpieczenia ich bytu na świecie. Zadanie jest trudne ponieważ na drodze gracza pojawiają się różne niebezpieczeństwa: przeszkody naturalne, drapieżniki, a także ścigający nas podpalacz z lupą.

 
The Buggers - Ants in pants

Zespół Try Catch został wyróżniony za środowisko oraz przywołania wspomnień, zwłaszcza u niektórych członków jury, w grze ?House of War?. Skład zespołu stanowili: Cander Łukasz, Jankowski Tobiasz, Kopertowski Dawid, Łachacz Filip, Majczyk Adam, Marszał Piotr.  House of Warto uproszczony symulator lotu zabawkowych samolotów bojowych. Gracz wciela się w rolę pilota modeli z Kolekcji Zimnowojennej. Polem bitwy jest dom modelarza i kolekcjonera wypełniony rzeczami codziennego użytku. Skrzydło w skrzydło ze swoją eskadrą, gracz będzie  stawić opór bezwzględnej Kolekcji Współczesnej.

 
Try Catch - House of War

Tegoroczna edycja konkursu zgromadziła największa jak do tej pory liczbę uczestników, a także firm z branży komputerowej, które swoją obecnością oraz udziałem w jury podniosło rangę naszego konkursu. Mamy nadzieję że rosnące zainteresowanie studentów oraz coraz silniejsza współpraca ze specjalistami branży gier komputerowych, przyczyni się do poszerzenia przyszłorocznych edycji o kolejnych uczestników i kolejne firmy.

Organizator Główny

Politechnika Łódzka

Wydział FTIMS

Instytut Informatyki

Współorganizator

Sponsor Platynowy

Partner Technologiczny

 

Sponsor Złoty

Sponsor Srebrny


Teyon

  

Strategiczny Partner Instytucjonalny

Sponsor Brązowy

Partnerzy Konkursu

 

 

 

 

 

 

  
  
  

 

 

 

  

Patronat

 
 

Partnerzy uczelniani

 

Patronat medialny

   




 

 

 

 

  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
© 2017 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Enginetemplates.com
Free Joomla! templates by Engine Templates