Menu

Obszar tematyczny

W zakresie obszarów tematycznych konferencji i warsztatów znajdują się zagadnienia badawcze wskazane w programie sektorowym GameINN, ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia gier wideo i pokrewnymi technologiami takimi jak na przykład wirtualne środowiska czy rozszerzona rzeczywistość . Kluczowe obszary obejmują choć nie ograniczają się do:

A)      Projektowanie i wzornictwo w zakresie gier komputerowych

B)      Platformy dystrybucji gier, silniki gier i techniki przetwarzania

C)      Zastosowania sztucznej inteligencji w grach komputerowych

D)      Nowe narzędzia i mechanizmy interakcji

E)      Cyfrowa dystrybucja i wieloosobowe rozgrywki online

F)      Narzędzia i wiedza wspierające proces wytwórczy gier

G)     Rozszerzenie zastosowań technologii i narzędzi na inne dziedziny

H)     Wirtualnej i Rozszerzonej  Rzeczywistości

związane z procesem tworzenia gier wideo i pokrewnymi technologiami takimi jak na przykład wirtualne środowiska

czy rozszerzona rzeczywistość. Kluczowe obszary obejmują, choć nie ograniczają się do:

Więcej w tej kategorii: Publikacja pokonferencyjna »
Powrót na górę