• ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018
  • ZTGK 2018

Obszar tematyczny

W zakresie obszarów tematycznych konferencji i warsztatów znajdują się zagadnienia badawcze wskazane w programie sektorowym GameINN, ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz wszelkie zagadnienia związane z procesem tworzenia gier wideo i pokrewnymi technologiami takimi jak na przykład wirtualne środowiska czy rozszerzona rzeczywistość . Kluczowe obszary obejmują choć nie ograniczają się do:

A)      Projektowanie i wzornictwo w zakresie gier komputerowych

B)      Platformy dystrybucji gier, silniki gier i techniki przetwarzania

C)      Zastosowania sztucznej inteligencji w grach komputerowych

D)      Nowe narzędzia i mechanizmy interakcji

E)      Cyfrowa dystrybucja i wieloosobowe rozgrywki online

F)      Narzędzia i wiedza wspierające proces wytwórczy gier

G)     Rozszerzenie zastosowań technologii i narzędzi na inne dziedziny

H)     Wirtualnej i Rozszerzonej  Rzeczywistości

More in this category: Publikacja pokonferencyjna »

Organizator Główny

Politechnika Łódzka

Wydział FTIMS

Instytut Informatyki

Współorganizator

Sponsor Platynowy

Partner Technologiczny

 

Sponsor Złoty

Sponsor Srebrny


Teyon

  

Strategiczny Partner Instytucjonalny

Sponsor Brązowy

Partnerzy Konkursu

 

 

 

 

 

 

  
  
  

 

 

 

  

Patronat

 
 

Partnerzy uczelniani

 

Patronat medialny

   




 

 

 

 

  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
  • Sciezki
© 2017 Your Company. All Rights Reserved. Designed By Enginetemplates.com
Free Joomla! templates by Engine Templates